بنابراین ، امتیازات کارما برای شما بیشتر است!

اولین قدم یافتن وب سایت های دانشگاهی است که بورسیه های تحصیلی خود را در یک صفحه اختصاص داده شده فهرست کنند. حتی بهتر است ، یک وب سایت EDU پیدا کنید که به شما امکان می دهد صفحه بورس تحصیلی خود را در سایت خود ایجاد کنید و برای تأیید به آنها ارائه دهید.

این یک مثال خوب از وب سایت UC Davis است. تعداد زیادی وب سایت دیگر وجود دارد که امتیازات بورس تحصیلی را به دانشجویان ارائه می دهند و فرصت های ارتباطی را برای شما ایجاد می کنند. ریپورتاژ دانشگاهی edu

برای شروع جستجوی صفحات لیست بورس تحصیلی ، رشته جستجوی زیر را در Google امتحان کنید:

      سایت: .edu "بورس تحصیلی"
می توانید اسم را تنظیم کنید تا فرصت های بیشتری پیدا کنید. تلاش كردن:

      "بورس تحصیلی دانشگاه"
      "پیوندهای بورس تحصیلی"
      "لیست بورس تحصیلی"
      "لیست بورسیه ها"
      "بورس های تحصیلی خارج از آژانس"
      "بورس تحصیلی خصوصی"
 

از وبلاگ نویسان EDU در سایت خود نام ببرید
این روش "جذابیت برای خود" است. تعداد زیادی وبلاگ نویس برای نوشتن در سایت های آموزشی اختصاص داده شده است. معمولاً آنها دارای محتوای مناسب پیوند هستند که توسط عموم مردم کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

با شناسایی این وبلاگ نویسان ، یافتن یکی از آثار منتشر شده آنها در وب سایت دانشگاه ، می توانید از این به نفع خود استفاده کنید و مقاله آنها را در یکی از پست های وبلاگ خود ذکر کنید.

به عنوان مثال ، در یکی از پست های وبلاگ خود می توانید بگویید "من مقاله جالبی را پیدا کردم که توسط [نام وبلاگ نویس] از [آدرس وب سایت وبلاگ دانشگاه] نوشته شده است و در آن بحث می شود ."

مطمئن شوید که پست وبلاگ شما مربوط به محتوای نوشته شده توسط وبلاگ نویس EDU باشد. این به طبیعی بودن آن کمک می کند.

نکته اصلی این است که به محض ذکر مطالب وبلاگ نویس در سایت خود ، با آن تماس بگیرید. می توانید از طریق ایمیل ارتباط برقرار کرده و در این زمینه چیزی بگویید:

راه های اصلی کسب لینک های EDU


مرجع موسیقی ایران سایت ,تحصیلی ,وبلاگ ,بورس ,      ,توانید ,بورس تحصیلی ,وبلاگ نویس ,      بورس ,      لیست ,وبلاگ نویسان ,بورس تحصیلی       منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل سابلیمینال Game Fac واجا بیا تو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کامل ترین سایت آهنگسازی و خوانندگی saeidshaker